FX2
Former movie special effects expert Rollie Tyler (Bryan Brown) has now become a maker of elaborate toys. When a police officer asks him to use his special effects skills to help catch an elusive killer, he teams up with old friend and private investigator Leo McCarthy (Brian Dennehy). Using a combination of old-fashioned detective work and movie magic, the two uncover a plot involving stolen gold and corrupt cops, while evading a mysterious assassin.