Getaway
Though he used to race cars for a living, Brent Magna (Ethan Hawke) is now pitted against the clock in the most important race of his life; an unseen criminal (Jon Voight) has kidnapped Brent's wife, and to get her back, he must follow the man's instructions to the letter. Brent commandeers the ultimate muscle car -- a custom Ford Shelby GT500 Super Snake -- and, with a tech-savvy young passenger (Selena Gomez), sets out on a high-speed chase to rescue his beloved.