Girls Lost
Kim, Bella and Momo, three bullied teenage girls, are going through the throes of finding themselves. Surrounded by a dark world of teenage violence, marginalization and sexual confusion, the girls have only each other. They come across a curious magical plant that, when consumed, transforms the girls temporarily into boys. Not only does their gender change, the world around them, and their response to it, is altered. At first they enjoy a newfound freedom but soon discover that being a boy isn’t that great. Momo and Bella realize it’s merely a facade. For Kim, however, being a boy is much more, it offers her a sense of identity. As a boy she becomes infatuated with rough petty criminal Tony and at the same time Momo falls in love with her. Ultimately, an entanglement of confused sexuality asks us who loves who and why - and if gender identity really matters when it comes to love.