Crooked House
When Aristide Leonides, a wealthy and ruthless tycoon is poisoned in his own bed, Detective Charles Hayward is invited to solve the gruesome crime. He is shocked to discover that one of the key suspects is Aristide's beautiful granddaughter Sophia, his former lover. Hayward must keep a clear head to navigate the sultry Sophia and the rest of her hostile family in a case where nobody is above suspicion.