Hellraiser VIII: Hellworld
When five hardcore online gamers are invited to a special party thrown by a mysterious destination known as Hellworld, they endure a night of unspeakable terror that reaches beyond cyberspace. Experience a real-life nightmare in this totally unique chapter in the terrifying and insanely popular series created by horror master Clive Barker.