Hitman: Agent 47
Genetically engineered from conception to be the perfect killing machine, he's the culmination of decades of research, endowed with unprecedented strength, speed, stamina and intelligence. Known only as Agent 47 (Rupert Friend), his latest target is a corporation that plans to unlock the secret of his past to create an army of killers even more powerful than him. With help from a young woman, the elite assassin confronts revelations about his own origins in an epic battle with his deadliest foe.