Hockney: Seeing Beauty
He is one of the great surviving icons of the 1960s and arguably the most popular British artist of the 20th century. David Hockney's career started with almost instant success, and despite private struggles with his art, relationships, and the tragedy of AIDS, he continued to explore, experiment, and create masterpieces in a variety of mediums. Take a deeply personal look into the life, career, and creative mind of this versatile genius in a portrait that, like its subject, is funny, inspiring, bold, and visionary.