Hostiles
In 1892, legendary Army Capt. Joseph Blocker reluctantly agrees to escort a dying Cheyenne war chief and his family back to their tribal land. Embarking on a harrowing and perilous journey from Fort Berringer, N.M., to the grasslands of Montana, they soon encounter a young widow whose family was killed on the plains. The travelers must now band together to survive a punishing landscape that's crawling with hostile Comanches and vicious outliers.