Hotel para Perros
After moving into a foster home that forbids pets, siblings Andi (Emma Roberts) and Bruce (Jake T. Austin) must quickly find a home for their dog, Friday. The resourceful pair find an abandoned hotel, and with the help of Bruce's mechanical skills, turn it into a pooch paradise for Friday and a number of strays. But when the inevitable barking makes neighbors suspicious, Andi and Bruce must find a way to hide their canine haven from prying eyes.