Goosebumps
Upset about moving from the big city to a small town, young Zach Cooper (Dylan Minnette) finds a silver lining when he meets his beautiful neighbor Hannah (Odeya Rush). The teen is surprised to learn that Hannah's mysterious father is R.L. Stine (Jack Black), the famous author of the best-selling "Goosebumps" series. When Zach accidentally unleashes the monsters from the fantastic tales, it's up to Stine, his daughter and Cooper to return the beasts back to the books where they belong.