Stardust
Escape into the enchanted world of chivalry and romance in Stardust, an epic tale starring Claire Danes with Michelle Pfeiffer and Robert De Niro. In hopes of wooing a beautiful girl (Sienna Miller), Tristan (Charlie Cox) promises to bring her a falling star. But he’s in for the adventure of his life when he discovers the star is actually a celestial beauty named Yvaine (Danes) When an old witch Lamia (Pfeiffer) attempts to steal Yvaine’s youth, Tristan must protect her at all costs, in this magical family adventure that will make you fall in love over and over again.