I Know What You Did Last Summer
A year after running over a fisherman and dumping his body in the water, four friends reconvene when Julie (Jennifer Love Hewitt) receives a frightening letter telling her that their crime was seen. While pursuing who he thinks is responsible for the letter, Barry (Ryan Phillippe) is run over by a man with a meat hook. The bloodletting only increases from there, as the killer with the hook continues to stalk Julie, Helen (Sarah Michelle Gellar) and Ray (Freddie Prinze Jr.).