Ztraceni na Manhattanu
Best friends and roommates Joe (Eric Schaeffer) and Lucy (Sarah Jessica Parker) have never been lucky in love. Believing true romance is not in the cards for them, the friends make a pact -- if they haven't found meaningful relationships by Lucy's birthday, in one month, they will jump off the Brooklyn Bridge together. But it isn't until they actually find themselves in the very relationships they thought they wanted that Joe and Lucy realize that maybe they had their priorities all wrong.