If You're Happy
Lotte is a new mother struggling to navigate the exhausting demands of early motherhood. Overwhelmed by her crying baby, the endless chores, and a growing sense of isolation, she seeks connection at a local baby group. There, under the relentlessly cheerful guidance of Lynette, mothers are encouraged to play bonding games and share their experiences. But when Lotte’s frustration boils over, her raw honesty disrupts the group’s fragile harmony, sparking a cascade of emotions that challenge the polite conventions of motherhood and expose the silent struggles they all share.