Image
Ambitious journalist Eva gets a career-making assignment to report on Brussels' troubled neighborhoods. Her guide is Lahbib, a street-smart local who fascinates her. As she pushes for a deeper story, she ruffles feathers with people at her news network, who see her ambition as a threat.