Ingrid Goes West
Following the death of her mother and a series of self-inflicted setbacks, young Ingrid Thorburn escapes a humdrum existence by moving out West to befriend her Instagram obsession, a Los Angeles socialite named Taylor Sloane. After a quick bond is forged between these unlikeliest of buddies, the facade begins to crack in both women's lives -- with comically malicious results.