Joy Ride 3
Rusty Nail, the vengeful trucker with a penchant for pain, slams terror into overdrive in this all-new chapter of Joy Ride! A chance encounter between Rusty and a group of hot-headed young street racers turns deadly as he stalks, taunts, and tortures his next victims with deranged delight. It’s a full-throttle, pedal-to-the-metal chill ride packed with killer twists and turns!