Just Go With It
His heart recently broken, plastic surgeon Danny Maccabee (Adam Sandler) pretends to be married so he can enjoy future dates with no strings attached. His web of lies works, but when he meets Palmer (Brooklyn Decker) -- the gal of his dreams -- she resists involvement. Instead of coming clean, Danny enlists Katherine (Jennifer Aniston), his assistant, to pose as his soon-to-be-ex-wife. Instead of solving Danny's problems, the lies create more trouble.