Summer Hours
When elderly matriarch Hélène Berthier discovers that her health is declining, she contacts her three adult children about contending with her valuable art collection after her passing. As the family gathers, local son Frédéric is on hand, while his jet-setting siblings, Adrienne and Jérémie, fly in from abroad. Together, they try to agree on what to do with their mother's collection, as they also grapple with her mortality.