The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
Visiting their annoying cousin, Eustace, Lucy and Edmund Pevensie come across a painting of a majestic ship called the Dawn Treader. Suddenly, the painting comes to life and draws the youths into Narnia, where they meet their old friend, King Caspian. Caspian is on a quest to find the seven lost Lords of Telmar, whose swords will save Narnia from an evil green mist that enslaves men's minds and bodies.