Lost Highway
From this inventory of imagery, Lynch fashions two separate but intersecting stories, one about a jazz musician (Bill Pullman), tortured by the notion that his wife is having an affair, who suddenly finds himself accused of her murder. The other is a young mechanic (Balthazar Getty) drawn into a web of deceit by a temptress who is cheating on her gangster boyfriend. These two tales are linked by the fact that the women in both are played by the same actress (Patricia Arquette).