Mars Express
In the year 2200, headstrong private investigator Aline Ruby and her android partner Carlos Rivera are hired by a wealthy businessman to capture a notorious hacker on Earth. Back on Mars, a new case leads them to venture into the underbelly of Noctis, the Martian capital, in search of Jun Chow, a missing cybernetics student.