Meg 2: The Trench
Jonas Taylor leads a research team on an exploratory dive into the deepest depths of the ocean. Their voyage spirals into chaos when a malevolent mining operation threatens their mission and forces them into a high-stakes battle for survival. Pitted against colossal, prehistoric sharks and relentless environmental plunderers, they must outrun, outsmart and outswim their merciless predators.