Merv
Když po jejich rozchodu ztratí jejich milovaný pes Merv elán, jsou Anna a Russ nuceni pustit se do nejtrapnějšího společného rodičovství na světě. Russ doufá, že Merva rozveselí, když ho vezme na tolik potřebnou dovolenou na Floridu, jenže se tam nečekaně objeví Anna. Zatímco Merv pomalu dostává chuť do života, ukáže se, že při léčení zlomeného psího srdce může znovu přeskočit jiskra i mezi nimi.