Mind Over Matter
A young man with Cerebral Palsy overcomes a paralyzed left hand, bullies, and stereotypes, dreaming of becoming a rock guitarist even while told he will never succeed. His dreams become reality as he leads his own band, inspired by the band Korn to express himself through music.