Multiplicity
Doug Kinney (Michael Keaton) is a busy construction worker struggling to make time for his family and his demanding job. When a scientist offers to clone him, Doug accepts and spawns a slightly more macho version of himself. He decides to create a second clone, but this sparks a series of duplications when his second clone begins to feel overwhelmed. Doug attempts to manage his many clones while trying to keep his wife (Andie MacDowell) in the dark.