13 Going on 30
A girl who's sick of the social strictures of junior high is transformed into a grownup overnight. In this feel-good fairy tale, teenager Jenna (Christa B. Allen) wants a boyfriend, and when she's unable to find one, she fantasizes about being a well-adjusted adult. Suddenly, her secret desire becomes a reality, and she is transformed into a 30-year-old (Jennifer Garner). But adulthood, with its own set of male-female challenges, isn't as easy as it looks.