The Visitors: Bastille Day
Travelling through time, Godefroy de Montmirail and his servant Jacquouille la Fripouille find themselves stuck during the turbulent era of the French Revolution, when Jacquouille’s descendants take over Montmirail castle as the aristocrats flee.