Here Today
Veteran comedy writer Charlie Burnz forms an unlikely yet hilarious and touching friendship with New York lounge singer Emma Payge. Emma unexpectedly wins a lunch with the comedy legend, but their relationship gets off to an extremely rocky start. Before long, each finds in the other a sort of soulmate, forging a deep bond that kicks the generation gap aside and redefines the meaning of friendship, love and trust.