Nirvana
In 2021 the world forgot about Afghanistan leaving its people to the hands of the Taliban regime. The girls of Afghanistan were left to their own destiny. Facing confinement in their homes and no hopes for the future. Seeing her father being beheaded by the Taliban and no chances of living a worthy life, Nirvana, starts her escape from Afghanistan.