Nowhere To Run
An escaped convict, Sam Gillen (Jean-Claude Van Damme) travels to a farm to search for money from an earlier heist. While out on the property, he meets pretty single mother Clydie (Rosanna Arquette) and her kids, Mookie (Kieran Culkin) and Bree (Tiffany Taubman), who are being intimidated by local land developer Franklin Hale (Joss Ackland). After falling for Clydie, Sam decides to stay and help defend the farm from Hale's thugs, despite the risk that it means for him as a wanted man.