O'Dessa
A farm girl embarks on an epic quest to recover a cherished family heirloom in the post-apocalyptic future. Her journey soon leads her to a strange and dangerous city where she meets her one true love. However, in order to save his soul, she must put the power of destiny and music to the ultimate test.