Ophelia
One of the world's greatest dramas is turned on its head in this dynamic and lavish re-imagining of Shakespeare's 'Hamlet'. Ophelia (Daisy Ridley) takes centre stage as Queen Gertrude’s (Naomi Watts) most trusted lady-in-waiting. Beautiful and intelligent, she soon captures the attention of Prince Hamlet (George MacKay) and a forbidden love blossoms. As war brews, lust and betrayal are tearing Elsinore Castle apart from within and Ophelia must decide between her true love or her own life in order to protect a very dangerous secret.