On Ice
Bruslení na zamrzlé řece je pro Mickeyho a jeho kamarády zábavná činnost. Zatímco Mickey a Minnie romanticky kloužou, Donald si zahrává s Plutem a dostává se do problémů s drakem, kterého musí Mickey zachránit.