One Mile: Chapter One
Ryan Phillippe stars as a former special forces operative trying to reconnect with his teenage daughter during a college road trip. When an unexpected detour puts them in the sights of a secretive, off-the-grid community, his daughter is taken and the trip erupts into a high-octane fight for survival. Alone and outnumbered, he’s forced to use every skill he has to track them down, take them apart, and bring his daughter home.