One Minute
Lizzy and Nike are in their twenties and are moving into a new apartment. They catch sight of their doppelgängers in an apartment across the street and soon realize that these neighbors exist one minute ahead in time and that they, Lizzy and Nike, are in fact the mirror, the doppelgängers. When they spot a masked man on the opposite balcony, they must try to warn their future selves in order to survive.