Open Season
Boog (Martin Lawrence), a 900-pound grizzly bear, is content entertaining tourists and living in park ranger Beth's (Debra Messing) barn. His life takes a drastic turn when he rescues a one-horned mule deer named Elliot (Ashton Kutcher) from a hunter (Gary Sinise), and is subsequently tranquilized and returned to the wild. Elliot and Boog recruit the other animals, notably a Scottish squirrel (Billy Connolly) and a beaver foreman, to help turn the tables on the hunters to make the woods safe.