Otto Baxter: Not A F**king Horror Story
Otto Baxter, filmový tvůrce, herec, scenárista a režisér s Downovým syndromem, zkoumá svůj tvůrčí proces při natáčení autobiografického hororu o své minulosti, přítomnosti a budoucnosti.