Paprika
Prepare to enter the realm of fantasy and imagination -- where reality and dreams collide in a kaleidoscopic mindscape of sheer visual genius. The magical tale centers on a revolutionary machine that allows scientists to enter and record a subject's dream. After being stolen, a fearless detective and brilliant therapist join forces to recover the device -- before it falls into the hands of a "dream terrorist" in this gripping anime thriller from acclaimed director Satoshi Kon.