Parachute
In Parachute, Riley (Courtney Eaton) is a fun and energetic young woman, but struggles with an eating disorder and body image issues. Ethan (Thomas Mann) is a once-promising musician in the end of his 20s. The two meet and just “click.” To Ethan, all of Riley’s flaws are beautiful, and he wants to help her see herself the way he does. Riley adores Ethan and is inspired by his talent and selflessness. Their relationship is a balancing act between their love for each other and their combustible personal issues. But they truly feel like soulmates and the world makes sense only when they take it on together.