Dokumentaristka Margot se snaží znovu spojit se svou odcizenou matkou a rodinou v odlehlé náboženské komunitě Amishů, ale ona a její filmový štáb si brzy uvědomí, že přívětivá rodina možná skrývá zlověstné tajemství.