Snoopy ve vesmíru: Tajemství Apolla 10
U příležitosti 50. výročí přistání na Měsíci se tento dokument snaží vyřešit největší záhadu historie: Byl Snoopy přísně tajným astronautem? V hlavní roli se objeví Jeff Goldblum jako historik NASA a sám Ron Howard. Peanuts ve vesmíru nabízí láskyplný a uvolněný pohled na NASA a oblíbené postavy ze skupiny Peanuts od Charlese M. Schulze.