Dumb Money
Everyday people flip the script on Wall Street and get rich by turning GameStop into one of the world's hottest companies. In the middle of everything is Keith Gill, a regular guy who starts it all by sinking his life savings into the stock. When his social media posts start blowing up, so does his life and the lives of everyone following him. As a stock tip becomes a movement, everyone gets wealthy -- until the billionaires fight back and both sides find their worlds turned upside down.