The Piano Teacher
Erika Kohut teaches piano at the Conservatory in Vienna. In her early forties, she lives at home, cooped up with her mother, whose influence Erika escapes only on her regular visits to porn cinemas and peepshows. Her sexuality is an affair of morbid voyeurism and masochistic self-mutilation. Erika and life travel separate paths. Until one day, one of her students gets it into his head to seduce her...