The Housemaid
The Housemaid is a wildly entertaining thriller starring Sydney Sweeney and Amanda Seyfried, based on the best-selling book. From director Paul Feig, the film plunges audiences into a twisted world where perfection is an illusion, and nothing is as it seems. Trying to escape her past, Millie (Sweeney) accepts a job as a live-in housemaid for the wealthy Nina (Seyfried) and Andrew Winchester (Brandon Sklenar). But what begins as a dream job quickly unravels into something far more dangerous — a sexy, seductive game of secrets, scandal, and power. Behind the Winchesters’ closed doors lies a world of shocking twists that will leave you guessing until the very end.