American Pie Presents: Beta House
Freshman Erik Stifler (John White) arrives at college with his longtime friend "Cooze" Coozeman (Jake Siegel). Both freshmen pledge the Beta fraternity and begin a series of often disgusting initiation rituals, climaxing with stealing an object from the house of their rivals, the Geek fraternity. The furious Geek president, Edgar Willis (Tyrone Savage), challenges the Betas to the Greek Games -- a competition that's been banned on campus for 40 years.