Preschool
In London, two dads (Josh Duhamel & Michael Socha) set their sights on the last open spot at an ultra-posh preschool. What begins as a simple application, snowballs into a wildly escalating rivalry packed with big-hearted laughs, outrageous one‑upmanship, and surprising consequences. As schemes spiral and families get pulled into the madness, both fathers discover what they’re really willing to do for their kids—and what it means to be a parent.