Příběh Beastie Boys
Tenhle příběh stojí za to. Mike Diamond a Adam Horovitz vám poví o své kapele a přátelství trvajícím 40 let. Živý dokument režíroval jejich kamarád, spolupracovník a mentor Spike Jonze.