A Fistful of Dollars
Wandering gunfighter Joe arrives in the Mexican village of San Miguel in the midst of a power struggle among sheriff John Baxter and the three Rojo brothers. When a regiment of Mexican soldiers bearing gold is waylaid by the Rojo brothers, Joe is hired by Esteban to join the gang, but he plays one side against the other.