Prom Pact
It is the height of prom season, but high school senior Mandy Yang has her sights set on a singular goal: attending Harvard. When she finds out she has been deferred, she is determined to do whatever she can to get herself off the waitlist, even if that means asking the one person who represents everything she abhors, all-star jock Graham Lansing, whose father is a powerful senator and Harvard alum.